User Rating: 0 / 5

Šių dienų mokytojas kiekvieną dieną ieško naujų mokymo metodų, kurie mokiniui būtų priimtiniausi, įdomiausi ir didintų mokymosi motyvaciją. Integruotos pamokos (mokomųjų dalykų integracija) – vienas iš mokymo metodų, kuris didina mokinių motyvaciją, skatina mokinių kūrybiškumą bei aktyvų dalyvavimą pamokose. Gruodžio 21 d. antrokai priėmė iššūkį ir dalyvavo integruotoje veikloje „Imbierinio sausainiuko pabėgimas“. Pamokų tikslas buvo sukurti šventišką nuotaiką panaudojant dalykinius ypatumus.Mokiniai turėjo atlikti įvairias užduotis ir padėti sausainiukui surasti jaukius namus, kvepiančius imbieru. Antrokai rideno kauliuką ir stengėsi stilingai aprengti mūsų herojų – sausainį, bendromis jėgomis statė tiltelį iš pateiktų priemonių, kad sausainiukas saugiai galėtų keliauti namo, padėjo įveikti labirintą, matavo mokytojos ūgį sausainiukais, kūrė sveikinimus anglų kalba, dainavo daineles... Antrokai taip pat dalyvavo matematikos pamokoje „Dovanų vagys“, kurioje buvo nagrinėjamos temos: tikėtinumas, įrodymas, matematinis samprotavimas, lyginiai ir nelyginiai skaičiai. Sudėtinga? Antrokai jas įveikė ir padėjo suprasti Fre ir Hju, kad dovanų vogti neverta. Juokas, emocijos ir nuoširdūs palinkėjimai suteikė pamokoms šilumos, kurios kiekvienam iš mūsų šiuo laikotarpiu labai reikia. Tikiu, kad tokios veiklos mokymąsi daro aktyvesnį, kūrybiškesnį, padeda lengviau teorines žinias susieti su gyvenimiška patirtimi bei aplinka, kurioje mokomės. Veiklų metu buvo ugdomos pažinimo, kūrybiškumo, socialinė, emocinė kompetencijos.

Pradinių klasių mokytoja metodininkė D.Simanavičienė

0
0
0
s2smodern