Vizija - išlikti dešimtmete mokykla, atitinkančia bendruomenės poreikius, sugebančia išugdyti vaiką, tinkamai pasirengusį tolimesniam mokymuisi ir gyvenimui kintančioje aplinkoje.
Misija - teikti kokybišką pagrindinį išsilavinimą, garantuojantį mokymosi tęstinumą. Ugdyti atvirą demokratijai, savarankišką, gebantį save realizuoti pilietį.
Mokyklos strateginiai prioritetai:
- Švietimo kokybės gerinimas.
- Tautiškumo, pilietiškumo ir bendruomeniškumo ugdymas.
- Sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas.
- Mokinių karjeros planavimo įgūdžių ugdymas ir profesinis informavimas
Veiklos efektyvumo didinimo kryptys:
- Švietimo paslaugų modernizavimas.
- Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas ir kompetencijų ugdymas.
- Ugdymo kokybės gerinimas.
Mokyklos veiklos prioritetai 2016 metams.
- Sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui mokytis pagal jo gebėjimus ir pasiekti kuo aukštesnius pasiekimus.
- Laiku ir tinkamai organizuoti mokymosi pagalbos teikimą mokykloje.
- Užtikrinti mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo būdų ir formų dermę.
- Bendradarbiauti su visomis mokyklos bendruomenės grupėmis, siekiant geresnės ugdymo kokybės.
- Stiprinti prevencinę veiklą mokykloje.
Tikslai ir uždaviniai 2016 metams:
- Tobulinti pamokos kokybę, orientuotą į kiekvieno mokinio pažangą.
- Tobulinti pamokos vadybą, kaip efektyvų pamokos uždavinių įgyvendinimo, vertinimo ir įsivertinimo bei kompleksinės pagalbos mokiniui teikimo pagrindą.
- Tobulinti ugdymo proceso priežiūros sistemą.
- Tobulinti mokinių, turinčių skirtingus gebėjimus, ugdymą pamokose ir neformaliojo ugdymo programose, efektyvinant ugdymo(si) pagalbos teikimą.
- Optimizuoti mokinių mokymosi krūvį.
- Ugdyti mokinių kūrybiškumą, pilietiškumą, šiandienos mokiniui reikalingas kompetencijas ir gebėjimus.
- Tikslingai taikyti įvairius integracijos būdus ugdymo procese.
- Įgyvendinti ugdymo karjerai programą.
- Efektyvinti klasės auklėtojo veiklą, ugdant mokinio vertybines nuostatas.
- Lavinti mokinių bendrąsias kompetencijas, įvairinant neformaliojo švietimo užsiėmimų spektrą.
- Plėtoti mokyklos bendruomenės bendradarbiavimo kultūrą.
- Efektyvinti klasės auklėtojo veiklą stiprinant klasių bendruomenes.
- Didinti tėvų vaidmenį mokyklos gyvenime.
- Tobulinti bendruomenės narių ir visuomenės informavimo kultūrą, pristatant mokyklos veiklą bei pasiekimus.
- Kurti saugią, jaukią ir kultūringą mokyklos aplinką, laiduojančią gerą ugdymo(si) kokybę.
- Veiklios, saugios, draugiškos, be patyčių mokyklos kūrimas.
- Ugdyti mokinių kultūrą, pasididžiavimo savo mokykla jausmą.
- Toliau gerinti mokyklos edukacines aplinkas, racionaliai naudojant savivaldybės, projektų bei paramos lėšas.