User Rating: 0 / 5

User Rating: 0 / 5

Knygų skaitymas – tikras malonumas, kuris leidžia keliauti. Galite nusikelti į visiškai kitą pasaulį, kultūrą, o gal net planetą ar negyvenamą salą. Knygų skaitymas neturi ribų, rėmų ir taisyklių. Jis lavina vaizduotę, atmintį, skatina mąstyti.
Vasario 9 dieną 2-3 klasių mokiniai dalyvavo integruotoje lietuvių kalbos ir literatūros pamokoje „Vertybės rašytojos E. Daciūtės kūryboje“. Mokiniai susipažinę su E. Daciūtės kūryba, aktyviai dalyvavo įvairiose veiklose. Trečiokai kūrybiškai pristatė perskaitytos knygos „Lubinų labirintas“ skaitytus kūrinius, papasakojo meškių nuotykius, aplikavo veikėjus, piešė lubinų pievą. Buvo daug šiltų emocijų, gilių minčių ir daug nuostabių meškučių. Visi kartu diskutavo apie vertybes – draugiškumą, dosnumą, sąžiningumą, atradimo džiaugsmą, laimę....

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Gyvenant naujovių ir informacijos laikais, svarbu yra kuo anksčiau pradėti pažintį su technologijomis. Vasario 7 d. antrokai turėjo galimybę kurti, atrasti, įgyti naujų įgūdžių Marijampolės LISPA mokykloje. Mokiniai sėmėsi robotikos žinių: mokėsi konstruoti, programuoti ir valdyti lenktynines mašinas. Užsiėmimo metu dalyviai ne tik ugdė kūrybiškumą, bet ir patys to nejausdami taikė programavimo, fizikos ir matematikos žinias.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Šių dienų mokytojas kiekvieną dieną ieško naujų mokymo metodų, kurie mokiniui būtų priimtiniausi, įdomiausi ir didintų mokymosi motyvaciją. Integruotos pamokos (mokomųjų dalykų integracija) – vienas iš mokymo metodų, kuris didina mokinių motyvaciją, skatina mokinių kūrybiškumą bei aktyvų dalyvavimą pamokose. Gruodžio 21 d. antrokai priėmė iššūkį ir dalyvavo integruotoje veikloje „Imbierinio sausainiuko pabėgimas“. Pamokų tikslas buvo sukurti šventišką nuotaiką panaudojant dalykinius ypatumus.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Trečios klasės mokiniai aktyviai dalyvavo integruotose neformaliojo ugdymo „Ekonomas“, matematikos ir technologijų pamokose „Aplinkos tvarumas: saugau, skaičiuoju, siūlau“. Mokiniai aiškinosi, kad daiktai savaime neatsiranda parduotuvėse – tam reikia įvairių žaliavų ir pastangų, lygiai kaip reikia šiek tiek pastangų su jais teisingai atsisveikinti.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Pasakos pasakos, kas jų neskaitė ir nesižavėjo jų veikėjais ir turiniu. Jungėnų bibliotekoje 3 klasės mokiniai surengė tikrą pasaką. Čia vyko netradicinė Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka „Hanso Kristiano Anderseno pasakos“. Pirmiausia mokiniai išsikarpė nupieštas karūnas, jas suklijavo ir užsidėjo ant galvų. Gražiausios karūnos nugalėtoja Goda tapo karaliene.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Gruodžio 12 d. 1-4 klasių mokiniams vyko kupina šilumos ir jaukumo integruota pasaulio pažinimo, tikybos, muzikos ir šokio pamoka – popietė „Adventas – seniau ir dabar“. Pamoką organizuoti padėjo Marijampolės vaikų lopšelio – darželio „Želmenėliai“ PUG vyr. mokytoja Lina Kaleinikovienė, Į pagalbą pradinių klasių mokytojoms atskubėjo muzikos mokytoja Sigita Valaitienė. Ir mokiniai, ir mokytojos šios pamokos metu pajuto senąją advento laikotarpio dvasią.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Mūsų mokyklos antrokai keturias savaites dalyvavo žinių, įgūdžių ir džiaugsmo kupiname projekte "Pradinukų lyga – iššūkių mėnuo", kurį organizavo Lietuvos masinio futbolo asociacija. Šiuo projektu siekta kelti individualius tikslus, varžymąsi padaryti žaismingą, įtraukti visą klasę, siekiant paskatinti komandišką bendradarbiavimą ir mokymąsi. Veiklos startavo nuo lapkričio 6 d.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

2023-11-27 mokykloje lankėsi WHATANSU komanda, kuri 5-6, 7-8 ir 9-10 klasių mokiniams vedė užsiėmimus tema „Misija (Ne)įmanoma“. Edukacija remiasi D. Kolb patirtinio ugdymo principu, taip pat ,,Nesmurtinės komunikacijos“ bei „Ubuntu“ filosofijomis, S. Covey visų savo būties lygmenų pažinimo bei jų lavinimo principais. Užsiėmimai buvo kupini linksmų, kūrybiškumą skatinančių, keistų, nepatogių, tačiau būtinai kultūrinį akiratį plečiančių, draugystę skatinančių ir komandą formuojančių užduočių. Unikalios piešimo ir rašymo simbioze paremtos refleksijos, sukuriančios dalyvių tarpe taip reikalingą bendrumo jausmą metu, mokiniai dalijosi savo patirtimi ir išgyvenimais. Tai leido mokiniams išjausti bendruomenės iššūkius, juos įvardinti bei pasiūlyti būdų jiems išspręsti. Buvo stiprinamas gebėjimas labiau vertinti unikalius kolektyvo narių gebėjimus, jų indėlį į bendrą komandos sėkmę. Dėkojame šaunioms WHATANSU komandos lektorėms!

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Lapkričio 7 d. integruotoje gamtos mokslų ir technologijų pamokoje 3 klasės mokiniai pasitelkę savo patirtį ir žinias, kas yra sveikata, aiškinosi kaip fizinė sveikata susijusi su emocine socialine sveikata. Trečiaklasiai bendradarbiaudami sumaniai parengė ir pristatė parengtus plakatus. Jie išskyrė ir apibūdino šiuos du sveikatos tipus bei juos susiejo su sveikos gyvensenos įpročiais. Reflektuodami ir apibendrindami pamoką mokiniai emocijas išreiškė kurdami kūrybinį darbelį „Emocijų veidukas“. Būkime sveiki ir stiprūs.

0
0
0
s2smodern