User Rating: 5 / 5

Žiema – ne vien tik linksmybės statant besmegenius, čiuožinėjant nuo kalnelio, bet ir rūpestis, kaip padėti peržiemoti neišskridusiems paukšteliams. Paspaudus šaltukui ir pasnigus jiems ateina liūdnos dienos: baigiasi maisto atsargos, nuraškytos miško uogos, sunku surasti sėklyčių ar vabaliukų. Mažieji sparnuočiai sunkiai peržiemotų, jei ne gerieji žmonės ir vaikai, kurie parūpina maisto.

2 klasės mokiniai pasaulio pažinimo pamokoje susipažinę su mūsų krašte žiemojančiais paukščiais, nutarė jiems padėti. Jie paskelbė mokykloje gamtosauginę akciją – projektą „Padėkime paukšteliams!". Prie akcijos prisijungę mokiniai, jų mokytojai bei tėveliai gamino lesyklėles tam, kad išalkęs paukštelis atskristų ir pasimaitintų. Akcijos dalyviai netradicinių integruotų pamokų, STEAM ir neformaliojo ugdymo veiklose gamino ir tradicines, ir netradicines lesyklėles. 6 ir 7 klasių mokiniai pagamino nuostabias, tvirtas lesyklėles iš medžio (mokytojas G. Kazlauskas). Pradinukai paukštelius pradžiugino iš natūralių medžiagų ir antrinių žaliavų pagamintomis lesyklėlėmis. Paukšteliams mažas, bet skanias lesyklėles gamino antraklasiai (mokytoja D. Kazlauskienė). Trečiokai „kepė“ paukšteliams keksiukus (mokytoja R. Murauskienė), ketvirtokų lesyklėlės iš plastikinių butelių (mokytoja J. Sinkevičienė). Mažiausieji pirmokėliai gamino ritinėlius su riešutų sviestu (mokytoja D. Simanavičienė).
Išėję į mokyklos kiemą mokiniai savo kruopščiu darbu pagamintas lesyklėles pakabino ant medelių, bėrė į jas lesalą. O kiek džiaugsmo, gerų emocijų buvo, kai į vaikų pakabintas lesyklėles atskrido zylutės!
Ši gamtosauginė akcija ir netradicinė veikla skatina mokinių norą pažinti gamtą, domėtis jos pokyčiais, suvokti veiklos svarbą ir prasmingumą bei ugdo mokinių atsakomybę. Daryti gerus darbus – puikus jausmas ir visų mūsų pareiga! Ačiū, kad nelikote abejingi!
Na, o sparnuočiai atsidėkos geriesiems globėjams: pavasarį jie mokinius džiugins pačiomis gražiausiomis giesmelėmis.

2 klasės mokytoja metodininkė D. Kazlauskienė

0
0
0
s2smodern