User Rating: 0 / 5

Psichines sveikatos pamatai dedami ankstyvoje vaikystėje. Įvairios mokslininkų studijos bei atlikti tyrimai rodo, kad vienas iš penkių mokyklinio amžiaus vaikų patiria psichikos sveikatos problemų. Analizuojant mokslinius šaltinius ryškėja, kad tokių sunkumų kyla vis jaunesniame amžiuje. Taigi, jau trečiąjį kartą moksleiviai buvo kviečiami diskutuoti apie psichinės sveikatos ekologiją, apie tai, kaip mūsų santykius veikia emocijos, kaip jos padeda puoselėti santykių darną, pagarbą, orumą, kaip konstruktyviai spręsti konfliktus, kada jie trukdo ir kada virsta emociniu smurtu.

Psichines sveikatos pamatai dedami ankstyvoje vaikystėje. Įvairios mokslininkų studijos bei atlikti tyrimai rodo, kad vienas iš penkių mokyklinio amžiaus vaikų patiria psichikos sveikatos problemų. Analizuojant mokslinius šaltinius ryškėja, kad tokių sunkumų kyla vis jaunesniame amžiuje. Taigi, jau trečiąjį kartą moksleiviai buvo kviečiami diskutuoti apie psichinės sveikatos ekologiją, apie tai, kaip mūsų santykius veikia emocijos, kaip jos padeda puoselėti santykių darną, pagarbą, orumą, kaip konstruktyviai spręsti konfliktus, kada jie trukdo ir kada virsta emociniu smurtu.

Trečiąją respublikinę mokinių konferenciją „Psichinė sveikata – baubas ar draugas?“ organizavo Vilkaviškio raj. Virbalio pagrindinė mokykla. Mūsų mokykla šioje respublikinėje konferencijoje dalyvavo pirmą kartą. Pranešimą „Psichologinio atsparumo ugdymas mokykloje“ ruošė devintokės Ligita Rucevičiūtė ir Kamilė Volungevičiūtė bei dešimtokė Kamilė Bartkutė. Mokines kuravo mokyklos psichologė Nijolė Bendaravičiūtė. Pranešimo metu mokinės pristatė įvairias mokykloje vykdomas veiklas, kurios moko pažinti savo ir kitų jausmus, atpažinti sunkias situacijas, rasti išeitį, kaip jas įveikti, stiprinant mokinių psichologinį atsparumą, jų sugebėjimą pasipriešinti neigiamam aplinkos poveikiui, sudarant sąlygas teigiamos identifikacijos bei pozityvaus savęs vertinimo ugdymui. Konferencijoje buvo pristatyta 13 pranešimų. Mokinių pranešimai, grįsti teorine bei praktine patirtimi, stebino kūrybiškumu, aktualumu, bendruomeniškumu, jautrumu. Komisijos nariai mūsų mokyklos mokinėms skyrė nominaciją „Už kūrybiškiausią pranešimą“. Konferencijos metu mokinės ugdėsi asmeninę, mokėjimo mokytis, komunikavimo, pažinimo, kultūrinę ir kūrybiškumo kompetencijas.


Psichologė Nijolė Bendaravičiūtė

0
0
0
s2smodern