Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministerija 2020–uosius paskelbė vaikų emocinės gerovės metais. Tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į vaikų jausmus, išgyvenamas būsenas. 2018 metų tyrimas parodė, kad Lietuvoje kas trečias vaikas patiria žemą emocinę gerovę. Tai verčia suklusti ne tik tėvus, bet ir mokytojus.

Emocijų atpažinimą, supratimą ir kontroliavimą būtina kaupti jau vaikystėje, pradinėse klasėse, nes tai padeda vaikui lengviau įveikti sudėtingas situacijas, lanksčiau prisitaikyti ir rasti problemų sprendimą.

Mokyklos mokiniai buvo pakviesti dalyvauti konkurse „Piešiu emociją“. Norėta atkreipti mokinių dėmesį į svarbiausias žmogaus emocijas: pyktį, baimę, liūdesį, džiaugsmą, nuostabą, susidomėjimą ir kt. Vykstant nuotoliniam mokymuisi, vaikai, jų tėveliai buvo skatinami kalbėtis apie kylančius jausmus, mokytis tinkamai juos reikšti ir pavaizduoti piešiniuose.

Tad kviečiame į virtualią parodą, kurioje galite pasižiūrėti ir patyrinėti, kokios emocijos atsispindi mokinių piešiniuose.

 

 

 

Socialinė pedagogė Daiva Martimjanovienė

 

 

0
0
0
s2smodern